قوانین انجمن پرشین لیدی - پاسخ 3
زمان جاري : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:16 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
alma آفلاين


مدیر ارشد

ارسال‌ها : 0
عضويت: 17 /3 /1393
پاسخ 3 : قوانین انجمن پرشین لیدی
قوانین محتوای ارسالی :


- هر گونه موردی که بر خلاف قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران باشد در انجمن پرشین لیدی ممنوع است.
از ارسال کردن مطالب و تصاویر خلاف عرف و مطرح کردن موضوعاتی که برای ادامه فعالیت سایت مشکل ایجاد می کند اکیدا خودداری فرمایید.

- نمایش هرگونه متن و آثاری که مضمون سیاسی یا گرایش مذهبی-قومی خاصی داشته باشند و موجب بروز اختلاف گردد در انجمن ممنوع است.
بدلیل عدم مطابقت موضوعی با اهداف صرفا آموزشی انجمن، مطرح کردن مباحث سیاسی و یا پرداختن به اختلافات مذهبی و قومی در سایت چه به شکل مستقیم و چه غیر مستقیم مطلقا ممنوع است و با کاربران خاطی برخورد جدی خواهد شد.

- پرداختن به مباحث فیلـتر شکـن ها، سیستم های تجارت هرمی، تبلیغ سایت هایی که بصورت هرمی عضو گیری می نمایند، سیستم های تبلیغ کلیکی، سایت های ارائه دهنده موسیقی و فیلم بدون مجوز و هر سایت دیگری که به دلیل فعالیت مجرمانه توسط مخابرات مسدود شده در انجمن پرشین لیدی مجاز نیست.

برای اعلام کردن آدرس ایمیل و یا سایت شخصی و سایر مشخصات تان فقط از بخش امضاء کاربری تان استفاده کنید و آنها را در زیر مطالب ارسالی درج نکنید.

- در صورت مشاهده شدن بی احترامی، و تمسخر و توهین کردن کاربران به یک شخص یا گروهی با متخلف برخورد جدی صورت می پذیرد.

- انجمن تی تی سا از مولفین ایرانی حمایت می کند، لذا ارائه کردن غیر قانونی آثار و آموزش های مولفین ایرانی بدون ذکر منبع یا به نام خودتان غیر قانونی بوده و با کاربر خاطی بصورت جدی برخورد میگردد

- برای اعتراض به یک تخلف رخ
داده یا عملکرد نادرست یک کاربر یا مدیر مستقیما اقدام نکنید.
اگر در یک مطلب ارسالی تخلفی رخ داده است یا یک کاربر یا مدیر عملکرد مناسبی نداشته است، مستقیما و در مباحث پاسخی ندهید. اعتراض مستقیم به عملکرد سایر کاربران و گوشزد کردن قوانین جزو اختیارات یا مسئولیت های کاربران عادی نیست. از دکمه "گزارش" برای گزارش کردن تخلف در مطالب ارسالی استفاده نمایید و اگر احیانا عملکرد کاربر یا مدیری مناسب نیست، از طریق سرویس پیغام خصوصی موضوع را به مدیران ارشد اطلاع دهید و چنانچه از عملکرد یا برخورد مدیران ارشد ناراضی هستید آنرا از طریق سیستم پیغام خصوصی به مدیر کل اطلاع دهید

- برای صرفا تشکر کردن از یک مطلب ارسالی یا تایید کردن آن در مبحث پاسخی ننویسید.
اگر قصد تشکر کردن از نویسنده مطلبی را دارید و یا می خواهید صحت آن مطلب را تایید کنید بجای ارسال کردن پاسخ، از دکمه تشکر ( ) که در کنار آن مطلب وجود دارد استفاده کنید.

- فقط زمانی از دکمه نقل قول استفاده کنید که متن نقل قول شده طولانی نباشد.
نقل قول کردن از یک مطلبی که طولانی است موجب افزایش بی مورد طول مبحث و دشوار شدن مطالعه آن می گردد، لذا در صورتی که متن طولانی است، لطفا بجای دکمه نقل قول از دکمه ارسال پاسخ استفاده نمایید تا متنی نقل قول نشود.
شنبه 10 خرداد 1393 - 18:00
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده تشکر شده: 2 کاربر از alma به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند:mahtab65 - ttsa -



moisrex
facebook twitter RSS in G+